Mina bloggfavoriter

Jag tänkte att jag skulle härma många utav er andra och lista mina bloggfavoriter, alltså de bloggar jag besöker dagligen. Listan är utan inbördes ordning.

  • Perez Hilton - Cmon, detta måste väl vara världens bästa blogg ever? Finns det någon här som inte läser denna? Börja nu! Skvaller om de största kändisarna.
  • EllaBella - Brud som bor i Paris och bloggar om livet där, en gammal VR-bloggare precis som jag. :)
  • Fanny - Liten tjej med en fin blogg, alltid roligt att läsa.
  • Linn Löwes - Självklart! Denna tjej vet vad som menas med glamm och gloss.
  • G For Gossip! - Senaste skvallret om sveriges största bloggar.
Well, thats that. Kanske missade någon nu, isåfall fixar jag till det senare. ;)
Nu ska jag ut i den soliga grönskan och hänga tvätt! Yes, äntligen är hängatvättutomhussäsongen här.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sötnos! :)

2008-05-05 @ 14:52:40
URL: http://ffamousunknown.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0