Maten dödar dig, långsamt

image88

Nu får vi alltså inte länge äta någon brun mat, eftersom vi då åldras i förtid. Ingen Coca-Cola, inget knäckebröd, ingen choklad(!). You get it, bara jag som tänker skita totalt i denna uppmaning? Har de där forskarna ingenting bättre för sig än att försöka komma fram till vad som är dåligt att äta? Kanske, I dunno, göra någonting åt det istället!? Hah!

Kom föressten precis hem ifrån jobbet, gissa vad jag fick göra idag? Dammsuga alla kassor, det ni. Ni som trodde att mitt jobb var en dans på rosor hade alltså fel, även jag får lov att slita för lönen. Nej, nu ska jag möta Simon vid bussen. Just det, ikväll kommer ett medium hit föressten. Hon ska kolla upp om vi är ensamma eller inte i huset, spännande. ^^

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0