Lycka

Kommentar av: Ella
hej hopp: ) För det första så måste jag säga att jag verkligen håller med, vissa personer känns som att de måste försöka visa att de har det så mycket bättre än alla andra, för att må bra själva. Vilket de antagligen inte alls gör! Blah för det. Och för det andra så måste jag säga att jag verkligen gillar sättet du skriver på nu! Har alltid läst och verkligen gillat din blogg (as you know), och nu känns det som att du skriver ännu mer rakt ur hjärtat eller hur man ska säga. No matter om du är förbannad, lycklig eller förvirrad - texten känns äkta rakt igenom! Stor kram från en bloggarvän : )

Nu vart jag så förbannat glad så jag tror jag börjar gråta, ja det glänste nog till lite i ögat där. Omg, tack snälla Ella. Du gjorde verkligen min dag. <3

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0