Idag är det onsdag

Jag är ledig, och kommer knappt få vara hemma. Usch för bussar och usch för annat skit som kommer i vägen. Jag ska iväg till doktorn idag, för att få mitt ivaliditetsintyg påskrivet. Så tack vare att bussarna går så ofta så kommer jag få sitta på Simons skola två timmar och vänta innan min tid, samt två timmar efter. Roligt värre? Gah. Och säg inte att det hade varit bättre om jag haft körkort, det finns fortfarande ingen bil att köra i.

Det är också idag det gäller, angående min försäkring. Om jag får ut några slantar eller inte, hope so! Nej alltså nu borde jag verkligen äta frukost, och sen verkligen sminka mig. Såhär kan jag inte se ut. Det är föressten svinkallt ute idag, typ fyra grader eller något. Pissväder.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0