Hola!

Ja, nu kan man ju byta språk också efter det redan är medelhavsvärme här uppe. Eller nehej, inte det? Well "Hej!" då. Jag har setat utomhus större delen utav dagen och bara gjort ingenting, eller jo jag har läst såklart. Snart ska jag iväg och jobba, eller snart och snart, klockan halv fyra ska jag åka. Och vet ni? Idag har jag ingen ångest över att gå till jobbet, och allt efter ett samtal jag gjorde igår. Jag vill inte säga för mycket om det inte blir någonting, men det är mycket möjligt att jag till sommaren har bytt jobb. Det ni^^. Men jag säger då det, kontakter är allt.

Föressten, min pojkvän är bäst i världen. Idag kom han hem med en ros till mig, bara sådär. Attans det här är äkta kärlek det vet jag, vi har redan bestämt att vi ska vara tillsammans för alltid. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAmen, LYX! haha. :)
fast jag får nog skylle mig själv som bara fråga på två,tre ställen! :) men tänkte faktiskt gå till ett dagis och säga att jag kan va vikarie om de vill ^^ :)

2008-05-09 @ 17:34:17

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0