Hello sunshines

Guess  whos back? Nej då, kanske inte riktigt än. Jag är fortfarande dunderförkyld; feber, hosta, näsblod osv. Men jag antar att ni inte vill läsa om det. Mhm, precis. Hela förmiddagen har spenderats framför Gossip Girl tillsammans med glass och grönt te, vill ni föressten att jag ska berätta vad som händer? Haha nej då, det skulle jag aldrig göra.

Nu ska jag föressten berätta någonting riktigt lantligt, en supersöt rådsjurstjej har bosatt sig utanför mitt fönster. Samma donna som jag publicerade bilder på förut, nu är hon här jämt. Smaskar vitsippor och ligger och myser i mossan. Saken är den att hon är höggravid, så chansen finns att detta är stället hon valt att föda på. Spännande eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du göra något skoj denna dag?

2008-05-21 @ 13:47:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0