Hej och hå!

Precis hemkommen ifrån jobbet, tänka slänga in ett snabbt inlägg innan jag börjar pula med lite saker här hemma. Det finns alltid någonting att göra, och jag hatar att vara rastlös.

Appropå jobbet, varje dag kommer det upp någonting som får mig att aldrig vilja gå dit igen. Måste folk vara så förbannat jobbiga, och knepiga? Kan inte alla bara köra sitt eget race? Åh, jag vill inte mer. Fasiken, stämmningen suger. Kan vara min egen inställning men det kommer jag aldrig erkänna. Jag blir tokig när någon säger till mig vad jag ska göra, om jag redan vet. Då spyr jag.

Usch, imorgon jobbar jag 08.00- 17.30. Vanlig arbetsdag för dig? Jag har nog aldrig jobbat så länge, någonsin. Jag spyr, igen. Well, jag är ledig helgen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Hur mår du?

Hoppas din dag har vart jätte bra!

Btw, kolla gärna på mina bilder och säj vad Du tycker!

KRAM

2008-05-29 @ 20:19:03
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har jobbångest ._. fast jag bara jobbar 06.00-12.00

2008-05-29 @ 20:33:51
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0