Godmorgon

Jag sitter och pimplar kaffe och tittar på Gossip Girl maraton på kanal 5. Klockan är 11:44, doh det känns som att den borde vara, någonting annat.
Jag har föressten gått i strejk, jag tänker inte gå utanför dörren förrän snön är borta! (Om det inte är någonting viktigt förstås.) Det här vädret gör mig verkligen deprimerad, jag trodde ju att sommaren skulle komma nu. Åh, suck.

Har ni föressten tänk på hur dumt det skulle låta om man översatte alla engelska serier till svenska? Som de gjorde förut med alla filmer, och ärligt talat vad fjantigt det vart att låta. Liksom "Fula Betty", "Desperata Hemmafruar", "Skvaller Tjejen" och bäst av dem alla "Borttappad". Haha, okey jag har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: leila

var gärna med i min bloggtävling, du kan vinna en bloggdesign :P var med oh tävla.

2008-05-18 @ 13:01:33
URL: http://leilanilsson.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0