Godmorgon!

Det är onsdag morgon och jag har precis kommit hem, ifrån djursjukhuset. Billy är fortfarande sjuk, eller rättare sagt, han har fortfarande problem med tänderna. Det gör ont i hjärtat på mig. På fredag ska han opereras igen, och jag kommer inte kunna vara med! Eftersom jag måste jobba, suck med stora bokstäver.

Appropå det så måste jag jobba idag igen, fy faen. Det var två veckor sedan jag jobbade sist, eftersom jag var sjuk och det. Jag.vill.verkligen.inte. Men jag tror jag lyckats lägga upp en liten plan nu, jag tror den kommer att funka. Många kommer säkert bli lite sura och/eller besvikna? Men det är mitt liv! Och jag borde få leva det som jag själv vill, inte som någon annan tycker att jag borde leva det.

Nu måste jag dammsuga.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad har du nu smidit för planer skitunge?

2008-05-28 @ 12:54:02
Postat av: Lexia

Moahaha xD

2008-05-28 @ 14:21:03
URL: http://lexia.blogg.se/
Postat av: Linn

Skönt att ha en plan iaf :)

2008-05-29 @ 13:58:47
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0