Godkväll

Idag har jag inte bloggat på hela dagen, var ganska skönt ändå att inte sitta vid datorn. So, vad har jag då gjort? Blonderat utväxten hos min frissa till och börja med, attans vad snyggt håret blev sen. Så fräscht.

På eftermiddagen satt jag, Simon och Bellan runt köksbordet och hängde. Vi hade så förbannat tråkigt. Alla ville åka någonstans men vi visste inte vart, och ingen hade några pengar och jag var förbannat sugen på en Ben&Jerry´s. Plånboken gapade dock relativt tom och allt kändes ganska tråkigt. Då kom jag på att jag hade ett gammalt konto på Swedbank med pengar på, så vi hoppade in i bilen drog till stan där jag stängde kontot och sen åkte vi in till Ica Maxi och handlade glass för alla pengar. Så kan man också göra.

Måste föressten dela med mig utav en besökare jag hade utanför mitt fönster/dörr.

Bilderna är ganska kassa eftersom jag fick lov att ha full zoom, men ändå. :)

Nu är det dags för kvällsmat! Vi ska grilla, så förbaskat gott. <3

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Har du? :D När då? Var det fint? ^^

2008-05-08 @ 19:31:25
URL: http://pussydoll.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0