Fredagkväll

Är det nu ja. Om ni inte hade märkt det redan, kanske? Haha. Jag kom alldeles ganska nyss hem ifrån jobbet, har hunnit mumsa lite pizza och kikat lite på TV också. Har också hunnit klippa ner naglarna, och det vart för mycket på en tumnagel. Så nu känns det som om jag kommer få nageltrång eller något, attans också! Argh.

Alltså jag kan erkänna jag med att det faktiskt är sommar ute nu, men fortfarande är det ju inte riktigt varmt. Jag menar, handla mat i bikini? Kom igen, så fort det är plus 15 grader i detta land så tar alla på sig tinimini shorts och små urringade linnen. Brudar, fryser ni inte? Okey jag hade t-shirt på mig idag, men till jeans och sneakers. Det finns fortfarande en kylig underton i luften, eller vad man nu fint ska kalla det. Med andra ord, blir ni inte typ förkylda nu?

Well, nu har jag annat för mig. Och sedan ska jag väl sova. Imorgon blir det jobba för hela slanten. Cya!


Kommentarer
Postat av: sandra

tjena alex ballex :D / en trogen läsare!

2008-05-10 @ 16:55:35
URL: http://sandraahlen.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0