Skjutsen kommer om tio minuter!

Phew, nu har jag städat hela mitt rum och plockat iordning här hemma lite. Ska snart kila iväg till jobbet, blir så litet som ett tretimmarspass och jag kommer inte ens behöva jobba. xD
Jag ska istället få lära upp min sis, som också ska börja jobba på samma ställe. Det känns lite konstigt, men det kommer säkert fungera bra. Hon går ju fortfarande i skolan så hon kommer ju inte vara där lika ofta som mig, och har jag tur så kommer jag ändå snart vara på ett nytt ställe.

Föressten så sprang vår häst lopp idag, och kom tvåa! Jag är så stolt över henne. :D

Shiet, måste byta om och sminka mig för snart kommer mormor som ska skjutsa mig till jobbet. Jag orkade inte åka buss, så jag tjatade till mig skjuts istället.. igen.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0