Listan

Nu ska jag gora nagonting annorlunda, och jag ar faktiskt inte alls en negativt lagd person. Jag tycker bara som sagt inte om att vara som nagon annan, det ar bara trakigt.
Jag tanker nu lista fem negativa saker med Thailand. Here we go.

5 negativa saker med Thailand
5.
Myggorna! Mina ben ar fulla med myggbett,
och de ger sig aldrig.
4. Varmeeksem, inte nagot alla har. Men for mig
ar det ett stort problem.
3. Godisutbudet, det finns tva saker att valja mellan.
Chips eller choklad, och den sistnamnda hinner
smalta innan man kommer ut fran affaren, typ.
2. Haret ser ut som skit, inte nog med att mitt
har sedan nagra veckor tillbaka ar manga nyanser
ljusare, det ar ocksa omtaligt. Jag markte det.
1. Simon ar inte har! Attans vad jag saknar honom!

Nej nu ska jag ata, ciao!


Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0