Greetings!

Halsningar fran Thailand! Typ, hehe. Jag har knappt ork att sitta vid internet har, av flera anledningar. Broadbandet ar sa segt, internet hoppar ur lite da och da. Och sen ja, det saknas tangenter. Haha. Eller rattare sagt, det saknas svenska tangenter. Samtidigt sa prioterar man hellre att ligga pa stranden istallet for att sitta har.

Idag ar det en vecka sedan vi akte, och jag har varit med om sa himla mycket! Inte nog med att jag nu vet vart cashewnotter kommer ifran(bild kommer senare), jag har traffat pa Doris ett flertal ganger. Dock har min far haft storre lycka da han fatt halsa pa Nemo med familj. Mycket badande i havet, mycket snorklade och mycket god mat!

Idag var vi ocksa pa en biltur runt on, da kom vi till ett Buddistiskt tempel. Och jag sager da det, ar det nagon religion som ar the shit sa ar det buddism. Har i Thailand ar i princip alla budister, och de ar alla sa himla lugna och trevliga. Buddismen staller liksom inga krav, forutom att du ska alska alla omkring dig. Ganska stor skillnad mot kristendomen med andra ord, som bara handlar om pengar och makt! Nej tack och lov for att man har gatt ur kyrkan.

Nu maste jag kila och smorja in mig med mer solskyddsfaktor(hellre vit an rod).

Bye byes!

Kommentarer
Postat av: Linn

Lite mysigt det lät. Fan, ge mig fredag nu så man kan sätta sig på planet :)

2008-03-23 @ 17:33:29
URL: http://ffamousunknown.blogg.se
Postat av: Lexia

Haha ja men precis! Hoppas du far roligt du med.

2008-03-24 @ 04:11:27
URL: http://lexia.blogg.se
Postat av: Linn

Du får följa min blogg när du kommit hem sen :D

2008-03-24 @ 06:56:12
URL: http://ffamousunknown.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0