Det ar sa varmt sa jag tror jag smalter snart

Jaha och sa fick man veta att det inte blir nagon utflykt pa torsdag nasta vecka, attans! Hehe det var meningen att jag och Simon skulle packa in tva tonarstjejer i bilen och dra ivag pa Tokio Hotels konsert som skulle vara pa Hovet. Men, nu visar det sig att den ar installd. Eller ja, framflyttad.

Well well, jag kan val knappast pasta att varken jag eller Simon ar sadar jattestora fans. Men det skulle ju ha blivit ganska kul, och jag kan tanka mig att brudarna(min lillasyster+kompis)ar ganska besvikna. Men det kan jag forsta, de har ju sett fram emot det har sedan vi kopte biljetterna i December. Forhoppningsvis kommer det val upp ett nytt konsertdatum inom en snar framtid.

Btw, jag har inte skrivt om det har. Men Simon har tagit korkort! Och jag ar sa stolt sa jag tror att jag ska spricka! Jag har fortfarande inte kunnat gratulera honom ordentligt heller eftersom han tog det forra veckan, och da hade jag hunnit aka.

Well, nu ska jag satta mig pa varan veranda(med havsutsikt)och lasa lite bok.


Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0