We won´t crash into OBLIVION

Igår fick jag åka skylift det fick inte du, nananana. Haha, det var faktiskt riktigt roligt. Pappa hade tagit hem en för att måla om garaget typ + att han och Simon lade om taket. Man kunde åka hela 13 meter upp! Men självklart vägrade jag, kanske kom upp 10 meter eller så innan jag fick spindel(som jag sade när jag var liten). Utsikten var fantastisk.



Btw, de senaste dagarna har jag börjat småsnegla lite på fotbollen på tv. Jag. Ni anar inte vilken världsensation det här är, i vanliga fall hatar jag fotboll. Tycker typ att det är den tråkigaste sporten som finns(efter handboll). Oh well, det kanske bara är för att det är EM, antagligen.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; ah visst, gör du de :)

2008-06-16 @ 22:56:10
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Isabell

Kolla in min utförsäljning av märkeskläder och skor på min blogg! :)

2008-06-17 @ 13:26:58
URL: http://isaell.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0