Torsdagen den 12/6

Godmorgon alla sjusovare!
Har ni precis vaknat borde ni typ, skämmas eller något. Aldrig hört uttrycket Morgonstund har guld i mund(och yes det stavas så, gammelsvenska)? Okey, jag skojar bara. Ioförsig så knatade jag upp 07:40 imorse, men det kan ha att göra med att jag hade en tid hos distriktan för att ta en spruta. Sedan så har jag också badat marsvinen och städat och plockat med deras bur, vi plockade världens gren ifrån äppelträdet så det ser ut som värsta djungeln därinne nu!

Appropå djungel, jag har kanske inte sagt att vi var till Kolmården i måndags? Det var iallafall underbart! Superfint väder, glada och pigga djur och bäst utav allt, världens bästa sällskap.

Titta bara på hur surikaten ligger, haha vilka söta små krabater det är. Och appropå tigrar, jag kom på att jag inte behöver anmäla mig som Tigerfadder på WWF just nu. Jag är faktiskt tigermamma igenom Stiftelsen Kolmården där jag betalar ett månadsbelopp via min mobilräkning. Smart va?
 

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0