Himmelen på jorden?

Idag när jag skulle åka till jobbet så rotade jag fram ett par jeans jag inte använt på ett tag eftersom de varit trasiga, nu är de lagade, och när jag drog på mig dem så slogs jag utav tanken "hey jäklans vad tajt de sitter, hrms kanske en eller två ben&jerrys för mycket på sistonde?". Hela vägen in till jobbet satt jag i princip och skruvade på mig, jag tyckte de bara vart mindre och mindre. Så när jag väl är framme så svidar jag lite snabbt om till jobbarkläder och upptäcker att byxorna sitter skittajt! Och de gjorde de inte sist jag jobbade, för två dagar sen.

Så antagligen har jag nog inte ätit för många Ben&Jerry´s ändå, jag är nog bara vattenfylld. Haha, you know. Phew säger jag bara, vart nästan orolig ett tag där. Helvetet vore väl ändå att behöva gå på en diet och inte kunna äta denna gudomliga glass!


Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0