Battle Of One

Är precis hemkommen ifrån en supermysig mini-fisketur med Simon. Qualitytime my friends, qualitytime. Nu ska vi äta kvällsmat och titta på fotboll, och sen ja sova kanske. Vi ska upp tidigt imorgonbitti för att åka iväg med Billy igen, förhoppningsvis blir det sista gången på ett tag nu. Det börjar faktiskt att ta på en, och speciellt på min älskling. Usch, jag hoppas verkligen att det blir bra nu.



Jag vart föressten så chockad utav denna upplevelse så jag fick lov att ta ett kort på den, jag hade slängt kläderna på golvet. Jag. Har nog aldrig hänt förut, någonsin.

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG

2008-06-18 @ 00:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0