You spin around me like a dream

Jag sitter här och sörplar(surplar?)kaffe och försöker vakna, gäääsp! Ska till doktorn om en timme, ska titta ryggen och tjata lite om röntgen. Och sen ska jag förhoppningsvis till sjukgymnasten direkt efter och göra ett pass, om någon vill hämta mig dvs. Bussarna går ju så ofta, not!

Vi(jag&Simon)såg föressten på världens finaste film igår, väärldens finaste. Wall-E heter den, en ny animerad film om en liten robot. Som typ är sötaste i världen(efter Simon<3). :D



Jag vill ju inte säga vad den handlar om för då förstör jag ju för er, så jag säger bara; se den!

Kommentarer
Postat av: Cissi

heej ikonen där till vänster om din header. hur kunde du få den där : )?

2008-07-24 @ 20:00:52
URL: http://greenberry.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0