Tonight, we take control of the world

Jag hatar ibland sjukvården i detta land, attans skit för gamla sega doktorer. Argh, well i mitten på maj någongång var jag till doktorn med min rygg och då sa han att han skulle remissera mig till sjukgymnastiken och att jag antagligen skulle bli bra i ryggen efter 6-9 månader. Jag som då hade levt med ryggont i ett och ett halvt år blev såklart skitglad, liksom nu skulle det onda försvinna!

Well, nu har det nästan gått två månader sen jag var där så jag bestämde mig för att ringa sjukgymnasten och kolla varför jag inte fått någon kallelse. Gissa varför? Gubbfan hade glömt att skriva remiss. Glömt. Hallå? Åh vad arg jag vart. Men efter x-antal telefonsamtal så lyckades jag faktiskt fixa min remiss ifrån en annan doktor, över telefon. Men jag kommer fortfarande få vänta eftersom de har lång väntelista där, skit också. Det är inte lätt när det är svårt.

Oh, nu måste jag sminka mig. Ska iväg och jobba i eftermiddag/ikväll. Wish me luck.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0