Säljes!

Okey, nu försöker jag här istället. Liiite irriterande när folk mejlar och skriver att de är intresserade och sedan aldrig hör av sig igen, men bara lite. ;)



"Elvine" tröja i storlek S, själv är jag en storlek 36 vanligtvis och denna sitter lite stort(snyggt/skönt stort)så jag antar att den också kan gå under storleken 36/38. Använd kanske fem gånger som jacka under förra hösten. Jag köpte den för 900kr och säljer den nu för.. ja vaddå?

Det är upp till dig att lägga ett bud, minsta är dock 75 kr(ska den fraktas betalar köparen fraktkostnaden)!
Mejla mig på; [email protected]


Vad dum jag är, jag måste ju sätta ett datum för när försäljningen avslutas. Så då gör jag det nu. Ni kan mejla era bud på tröjan fram till fredag den 25/7, fram till 24.00

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: haha dom e grymt bra. :D ha en bra dag

2008-07-23 @ 02:42:35
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oh 75kr! :D

2008-07-23 @ 11:55:09
Postat av: linda

najs, ska jag nog buda på :P

2008-07-23 @ 11:55:44

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0