Rise and shine!

Jag är ledig idag, men gick ändå upp sju när Simon åkte till jobbet. Bra eller dåligt? Haha. Skönt dock att ha hela dagen framför sig.

Jag kom föressten att tänka på en sak igår, jag och Simon var ute i stallet eftersom vi skulle vara där när en tant kom för att titta över hästen(pappa var i Sthlm). Hon typ masserade och gjorde akupunktur, aha med nålar. Var ganska fränt att se, men till saken nu. Hon hade orange hår, färgat alltså. Mediumet som var hem till oss i våras hade rosa hår, känner de på något vis att de måste visa att de är speciella? För det är de ju, de kan ju saker som inte du eller jag kan. Men räcker det inte där? Det känns som någon sorts klycsha att te.x alla medium ska se lite knasiga ut, som de man sett på TV eller läst om i diverse tidningar. Jag tror att jag aldrig sett ett medium som ser "normal" ut, hmrs vilken tankegång. Well well.

Lilly Allen, också speciell?

Kommentarer
Postat av: Nike

haha thanks :}}

2008-07-14 @ 12:28:51
URL: http://diorme.blogg.se/
Postat av: ♥ S A N D O R A K

Tack s¨å mycket :)

2008-07-14 @ 12:34:06
URL: http://sandorak.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0