Varm choklad en vinterkväll i april

Usch nu är det verkligen inte trevligt väder ute! Kallt, blött och snöigt. Jag tvingade med mig Simon på en promenad fram på eftermiddagskvisten och efter det har jag varit så himlans frusen, jag funderar på om jag ska föreslå Seinfeld och varm choklad? Skulle inte det vara mysigt? En vinterkväll som denna, i april. Hm, det var en konstig mening. Vinterkväll och april, kan de egentligen stå tillsammans i samma mening?

Titta föressten vad jag hittade i vår kära närbutik!

Jag som är en sådan sucker för miljövänligt, kravmärkt osv. har aldrig tänkt på att det finns kravmärkt godis. Ska bli intressant att få smaka den senare, om den håller måttet. Men kan det vara bättre än Marabou, I think not!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0