Upp och hoppa!

Godmorgon!
Jag gick upp för ungefär en timme sedan, när Simon skulle iväg till skolan och jag har hunnit med lite saker redan. Alltså det värsta som finns är verkligen att ringa telefonsamtal, jag hatar det. Kan inte allting skötas över internet, eller någonting annat så att man slipper prata med en annan människa? För det är alltid lika jobbigt. Jag vet inte varför, men det är ett faktum. Jag ringde iallafall och avslutade en prenumenation på en tidning och sedan ringde jag till 3 för att klaga lite, men allting ordnade upp sig. För att göra en lång historia kort, de klantade till sig med min faktura och jag höll på att dö av den höga räkningen. Men det är ordnat nu, ännu en börda som lyfts från mina axlar.

Jag vaknade föressten imorse med tanken "Jag vill lära mig franska". Jag vet egentligen inte varför, men varför inte? När jag och Simon var i Frankrike i höstas så kände man sig verkligen liten och dum när man inte kunde ett enda ord, så förbannat tråkigt. Liksom spanska har jag läst i fyra år, jag skulle aldrig kunna påstå att jag kan tala språket eller liknande, men jag kan göra mig förståd och det är det viktiga.

Nej men nu har jag annat för mig. Shiet vad tråkig bloggen ser ut föressten utan bilder, jag ska försöka fixa med kameran idag.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0