Torsdag

Jaha, och så var det återigen en ny dag. Jag undrar hur denna kommer att bli, jag är fortfarande ledig ifrån jobbet. Första dagen efter semestern är imorgon - ångest. Jag kommer antagligen spendera denna lediga dag som alla andra lediga dagar; framför datorn. Men jag gnäller inte alls, jag tycker om det.

Simon ligger i min säng och sover tillsammans med min kära katt Olga, tihi de är ganska söta tillsammans.
Nu borde jag plocka upp min älskade Billy och mata honom, eftersom han inte kan äta själv. Stackars sötboll.

Föressten, varför sänds inte Gossip Girl längre på Kanal5? Det var inte en trevlig nyhet att komma hem till, nu finns det ju ingenting att titta på på TV!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0