Tisdag!

Så, igår var vi alltså in och handlade till min födelsedag. Men är det inte typiskt? De två viktigaste sakerna fanns inte! Argh, jag vet att de fanns förut eftersom jag kollat upp det i förväg, men nu var de alltså slut eller något. Så idag efter jobbet får jag dra runt på diverse affärer och leta, lagom roligt? Well, jag vill att allting jag ska baka ska bli bra och då har jag väl inget val antar jag.

Jag sitter här nu nyvaken med morgonfrilla, i Simons gamla mjukisbyxor samt en utav hans t-shirts. Älska. Nu ska vi väl käka lite frukost och sen blir det till att plocka undan lite här hemma innan jag drar iväg mot arbetet. Det är sjukt hur duktiga de andra i familjen är på att stöka ner!

Byebye!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0