Tisdag

Holy shiet vad dagar, veckor och månader går fort. Jag vet att jag tjatat om det förut, men jag måste bara säga det igen. Det är två månader idag sen jag och Simon kom hem från London, bara en sådan sak. Nej usch, tur dock att man kan se fram emot det som kommer. Våren, sommaren osv.

image23
Titta föressten vilken snygg tisha som jag köpte i Thailand! Jag tror den kostade typ 40kr, tanten i affären var stenhård med sitt "It´s original". Yeah right. Det finns inte en enda pryl i hela Thailand som är original. Det vet vi turister, och thailändarna vet att vi vet det. Varför då försöka men den gamla? Haha.

Nej nu, jobbet!

Kommentarer
Postat av: Linn.

Finns ju massa akta i varuhusen. Inte pa marknader :)

2008-04-09 @ 05:56:11
URL: http://ffamousunknown.blogg.se
Postat av: Lexia

Nej verkligen inte på marknader så där handlar jag inte, bättre med riktiga affärer. Dock känner man ju på kvalitén hur äkta det är. ;)

2008-04-09 @ 11:37:18
URL: http://lexia.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0