Sjuklingen?

Jag har precis talat med doktorn ang. att jag mått så dåligt den här veckan. Det är mycket möjligt att jag fått en infektion som satt sig på balanssinnet, och att det är därför jag hela tiden känner mig så yr och disorienterad. Well, jag skulle avvakta helgen och höra av mig på måndag om det inte blivit bättre eftersom det inte är någonting farligt.

Så, redan nu känner jag mig lite bättre
. Det är ju ingenting farligt iallafall! Måste bara se till att det ta lugnt, men det var helt okey att jobba eftersom jag inte har feber. Börjar imorgon och sedan har jag sex arbetsdagar framför mig, men tar jag mig igenom dem så får jag sedan vara ledig fyra. Och då kan jag vila upp mig ordentligt. :)

Esch, nu måste jag nog dammsuga mitt rum. Marsvinen stökar ner så himla med sitt strö och höet. Haha, men det gör då ingenting. Jag älskar dem ändå. <3

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0