Sådär, nu verkar allting fungera

Shiet vilken härlig dag jag har haft! Dagen började med sommarens andra glass tillsammans med Simon, mamma och Bellan på bageriet runt hörnet. Och sedan har jag spenderat hela dagen utomhus, jag och Simon har hjälpt till som tusan här hemma på gården. Ni vet sopat, krattat osv. Jag hjälpte också mamma en massa med tvätten, vad duktig och snäll man känner sig nu.

Nu snart kommer mormor och morfar hit på middag, så vi förbereder för fullt med dukning och sådant. Mamma bad mig fixa till en efterrätt också, så jag lär nog börja med det snart.

Så, jag har iallafall haft en riktig toppendag! Hoppas kvällen blir lika härlig.
Ha en bra kväll ni med! <3

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0