Rise & Shine!

Tihi, klockan är nio en söndagsmorgon. Jag gick och lade mig strax efter ett igårikväll. Och jag vaknade nu utav mig självt! Jag lovar, jag är fortfarande sjukt påverkad av tidsomställningen, eller så är jag bara sjuk eftersom detta aldrig hänt förut. Jag är duktig på att sova långt förbi elva, fast jag inte ens lagt mig sent kvällen innan. Well, well.

Vad jag inte heller kan förstå är hur tiden kan gå så förbannat fort. För en vecka sedan var det vår sista dag(sista beachdag)i Thailand, det känns som att det var igår. Det är tre veckor sedan vi åkte. Hallå! Vart tog tiden vägen? Usch, ibland kan man smått undra om man verkligen kommer hinna göra allting man vill göra innan tiden runnit iväg. Vissa saker kräver ju lite förberedelse osv.

Nej, nu är det dags för mig att bege mig in i en annan värld. ;)
So long!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0