Problemas

Jag har ett problem, på morgnarna. När Simon går upp så följer jag med, även fast jag både vill och kan sova längre för det mesta. Men hallå, sov längre då? Men jag kan inte, ungefär samtidigt som Simon går upp så töms huset på folk. Och alla dörrrar lämnas olåsta, så jag masar mig upp när Simon går upp för att låsa dörrarna men kan sedan aldrig somna om igen. Förstår ni vikten utav det här problemet? Jag får aldrig mina välförtjänta sovmorgnar. Well, idag är jag ledig så jag ska väl inte klaga antar jag.

Nu ska jag fixa iordning någonting att äta, bädda sängen och plocka ur diskmaskinen. Ända sedan jag slutade skolan och började arbeta har jag blivit någon sorts hushållerska, jag jobbar för det mesta kvällar och går jag ändå upp tidigt kan jag väl typ, städa? Hm, well.

Cya!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0