Onsdag!

Hm horoskopet kanske stämde lite ändå? Eftersom Tokio Hotel konserten är helt inställd nu så var vi precis iväg och lämnade tillbaka biljetterna, och då fick jag lite bättre ekonomi. Men jag fick ju reda på det om konserten igår, så det kanske inte gills då? Esch dagen har ännu bara börjat! Vad som helst kan hända, det med konserten fick mig ju inte på strålande humör precis.

Idag och imorgon är jag ledig från jobbet, jag har min helg nu. Eftersom jag ska jobba lördag och söndag, vilket jag verkligen tycker känns bra eftersom jag har ob på 100% då. 100% extra på lönen! Man klagar inte, verkligen inte.

Nej nu ska jag mysa lite mer med älskade Doris som för tillfället ligger och hårar ner mitt databord(som är vitt, huvva!), som jag borde städa lite. Snart.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Va bra :)
Bra att ditt horoskop stämde ;) specc när det gäller ekonomin! :) Det gör aldrig mitt kan ja lova =) Haha

2008-04-09 @ 12:32:58
URL: http://raaawrr.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0