Nu snart så kilar jag..

..till jobbet that is. Sitter för närvarande och bläddrar i en ny Veckorevyn som jag fick i postlådan, och nej jag gillar faktiskt inte den tidningen egentligen(eller iallafall inte nu längre)men man fick så bra prenumenationspresenter om man tog fyra nummer eller så. Så, jag slog till på det. Det var stylingprodukter ifrån Shockwaves, och hårprodukter kan man aldrig få för många utav. Sant?
På playlisten just nu har jag soundtracken ifrån The O.C, det är verkligen sommarmusik för mig. Tänk att i princip alla låtar som spelades på den serien var så sjukt bra, tänk att den serien var/är så sjukt bra! Hm, jag kanske ska kika igenom alla boxar återigen? Har dock inte säsong fyra än, jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag vill köpa den eller inte. För att vara ärlig så hoppar jag gärna den, och de sista tio minuterna på sista avsnittet på säsong tre. Och tjoff! Så fixar man till världens lyckligaste slut på världens hittils bästa serie, smart va?

Föressten, det är alltid lika kul att se hur läsarstatistiken går i botten på helgerna och sedan skjuter i höjd igen under veckorna. Ungefär där har ni också statistiken på hur mycket unga tjejer sitter framför datorn. ;)

Borde fixa mig någonting att äta nu, jobbar till 21.30 ikväll. Så, vi ses då!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0