Min födelsedag!

Jag har verkligen haft världens bästa dag, en riktig höjdarfödelsedag med andra ord. Efter uppvaktningen imorse så började jag med baket, och det blev riktigt lyckat. Mm, speciellt den rosa princesstårtan. Planerar att lägga upp en liten bild på den senare, bara för att jag vart så nöjd.
Mitt på dagen så var jag iväg till frissan också, fick topparna klippta och lade i ännu mera färg i underhåret. Det börjar arta sig nu, min frisyr blir bara snyggare enligt mig. Det var sjukt skönt också att bli lite omhändertagen, det är lyx det mina vänner!
Nu på kvällen har släkten varit här på fika, och utav dem fick jag ännu mer presentkort på resor. Så nu jag har skrapat ihop en riktigt bra summa, snart bär det iväg igen!

Här har ni lite bilder på mina födelsedagspresenter, och jag upprepar; jag är så nöjd och lycklig.


Nej, nu ska jag försöka få med mig Simon ut på en promenad. Eller så kanske vi bara ska mysa till Seinfeld? Haha vi får se.

Btw, svar på kommentarerna.
Postat av: Linn
Grattis :)
Tack Linn! :)

Postat av: ems
grattis grattis grattis! vi far se till att festa ihop sen nar jag kommer hem ;) ha det sa bra!
Haha ja det får vi verkligen se till, det har ju inte blivit av än! :) Ha det bäst du med.

Postat av: Jossan
Grattis!!:D Hoppas du haft en underbar dag! o måste bara berömma dig för din blogg, de är bäst
Tack så hemskt mycket! Den kommentaren gjorde mig verkligen glad! :D




Kommentarer
Postat av: Claudia

Tusen grattis :)

2008-04-23 @ 21:28:59
URL: http://claud.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0