Men godmorgon!

Jag vaknade klockan 06.00, utvilad, utav mig själv. Jadu, denna tidsomställning. Trots att jag är ledig några dagar till innan jag börjar jobba igen så är det så himlans mycket som måste göras. Räkningarna ska betalas, jag måste ringa typ tusen samtal, skriva ytterliggare tusen brev. Ja, och sen bad mamma mig att hjälpa till lite här hemma. Så nu borde jag egentligen sortera och hänga tvätt.

image10
Det är föressten såhär som Cashewnötter växer, på träd. De sitter under en ätbar, ganska konstig frukt. Sen handplockas de och rostas innan de kan säljas i affärerna. Liksom, nu förstår man verkligen hur det kan komma sig att de är så dyra. Men det är väl okey, eftersom de är så goda!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0