Man skulle ha vart rik

Kom ganska nyss av telefon, jag fick lov att ringa till djursjukhuset eftersom att min älskling Billy har problem med tänderna. Han har gnagt snett på något vis så de är alldeles sneda, och han har problem med att äta och har blivit jättesmal. Så jag fick en tid för undersökning nästa vecka, bara den kostar 570 kr. Jag tror jag smäller av. Måste han behandlas kunde det bli att kosta uppemot 1000kr. Gissa om jag har lite pengar? Ja men precis, jag kom ju precis hem från Thailand. Inte har jag kunnat jobba ordentligt heller den senaste tiden, dock är det förhoppningsvis ändring på det från och med den här månaden. Men jag får ändå lov att vänta jättelänge på pengarna, suck och pust.

image11
Den här skrutten har ont i tänderna och kan inte äta ordentligt. :/

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0