Jobbet väntar

Jag har precis lunchat en snabbis, och nu ska jag sminka mig innan jag ska åka och jobba. Slutar klockan halv tio ikväll igen, well sista kvällen nu. Imorgon slutar jag åtta. ^^
Och sen är jag ledig! Attans vad jag längtar. Jag ska läsa böcker, baka, plocka iordning inför våren och bara ha det så förbannat bra. Bara två arbetsdagar kvar nu, yes. Btw, vädret är ju underbart idag! Solen skiner verkligen, och i solen är det kanske runt 20grader(förutom när den går i moln brr!). Så man behöver inte använda jacka längre, dock så drar jag på mig Simons munkjacka när jag ska till jobbet. Den är sådär härligt stor och pojkvänsaktig, och så luktar den ju gott också. <3 Jag älskar verkligen att låna kläder utav min pojkvän, det är sjukt mysigt.

Well, måste kila nu så jag slipper stressa.
So long fuckers!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0