Hurra hurra!

För idag är det min födelsedag! Jag är på strålande humör, vädret är underbart(det ska bli 15grader idag)och jag fick världens uppvaktning imorse. Som traditionen i detta hus gäller så fick jag familjens paket på morgonen, när de kom in och sjöng. Och ja, jag må fylla 20 bast men jag ville ändå att de skulle sjunga för mig.

Vad fick jag då? Utav min Bellan(lillasyster)så fick jag en urtjusig kopp, med tillhörande lyxté och choklad. Otroligt fin kopp verkligen, någon jag faktiskt gått och sneglat på ett tag nu. Mor&far gav mig precis det jag önskade mig! Presentkort på resor! Wiee nu blir det snart att boka en ny då. Älskade Simon känner mig alltför väl och gav mig ett par skitsnygga Converse, de är lila och ja, sjukt snygga. Och sedan så gav han mig någonting som verkligen berörde mig, någonting han gjort själv. Jag har ett tag sagt att jag skulle behöva någonstans att förvara alla mina smycken och dylikt, så han har gjort ett smyckeskrin! Helt själv, med sina egna händer. Det var så fint verkligen, och det kom från hjärtat. En utav de finaste presenter jag någonsin fått! <3

Nej, alla dagens sysslor kallar! Jag har fullt upp, men ska försöka slänga in något inlägg och kanske någon bild under dagen. Hoppas alla ni får världens bästa dag! För det kommer jag ha. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis :)

2008-04-23 @ 09:51:45
URL: http://ffamousunknown.blogg.se
Postat av: ems

grattis grattis grattis! vi far se till att festa ihop sen nar jag kommer hem ;) ha det sa bra!

2008-04-23 @ 17:20:49
URL: http://memlan.blogg.se
Postat av: Jossan

Grattis!!:D Hoppas du haft en underbar dag! o måste bara berömma dig för din blogg, de är bäst

2008-04-23 @ 20:28:08
Postat av: ella

Grattis !! Låter som att du har haft en toppendag : )
hurra hurra!

2008-04-23 @ 22:21:22
URL: http://ellabellakallin.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0