Hemma efter en lång dag

Den här dagen var påväg att gå i botten, men Simon räddade den. Jag vet egentligen inte vad som hände och jag vill helst inte gå in på det, men det slutade med att jag sjukanmälde mig ifrån jobbet och gjorde andra saker istället. Jag orkade inte helt enkelt, men det känns mycket bättre nu.

Vi skulle skjutsa in min lillasyster till stan var det tänkt, men det blev mycket mer. Först åkte vi in på en djuraffär och handlade superlyxiga miniportioner kattmat till älskade Doris som fyller 7 år idag, det var lax och annat gott. Gissa om hon blev glad? Sedan drog vi in på DollarStore, en sunkbutik egentligen jag vet, men jag kan gå omkring där hur länge som helst och titta på allt de har. Och Simon var underbar och köpte godis. Helt galet, 1kg Bassetts Allsorts för 30kr! Du får betala 69kr för samma mängd på tax-free, och det ska ju vara billigt sägs det.


Dagens inköp + en kattrumpa xD
Gurkan är såklart till lilla Billy.


Well, nu ska jag skutta in i duschen. Och senare, ja jag vet inte. Jag har bestämt mig; ingen dator ikväll! Det finns annat man kan göra te.x läsa bok, och senare går ju Dirty Sexy Money på kanal5. Kan faktiskt vara en relativt bra serie, för tidigt att säga nu dock när jag bara sett ett avsnitt.
Sedan måste jag i säng tidigt, ska upp klockan 06.00 imorgonbitti! Huvva!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0