Godmorgon!

Sådär, nu ska det väl fungera att lägga upp ett inlägg utan att det försvinner? Really hope so. Så, idag är det måndag igen. Alltså tiden går så fort så om jag har otur kommer jag snart drabbas utav åksjuka, blähä. Och fortfarande, attans vad jag är duktig på att gnälla.
Jaha, så vad ska jag hitta på idag då? Well det är jobbet som vanligt. Men jag jobbar bara fram tillochmed onsdag och sedan är jag ledig i sex dagar. Sex dagar! Rutiner, tack.

Nej, ska plocka undan lite på rummet nu. Ger jag mig inte snart fastnar jag väl vid datorn, och sliter mig lagom tills jag ska till jobbet. Inte bra. Det finns annat att göra.
Byes!

Btw, svar på Ellas kommentar.
Postat av Ella:
Har hört att den ska va jättebra, är riktigt sugen på att läsa den! Vilken bok ska du börja med nu? kram !
Yes, läs den! Verkligen intressant om inte annat. :) Nu eller när jag hinner åtminstonde så ska jag börja med en bok som heter The Hero With A Thousand Faces, som jag blivit rekommenderad. Jag ser verkligen fram emot det, men som sagt när jag har tid.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0