Godmorgon!

Herregud klockan är redan halv ett! Vart tog morgonen vägen? Omg.
Fast jag måste erkänna att jag blev väckt på det bästa sättet någonsin, Simon kom med frukost på sängen. Varm choklad, kokta ägg och mumsiga mackor. Finns det egentligen något bättre sätt att bli väckt på? <3

Städningen igår blev jättebra, men det känns redan som att det är stökigt och smutsigt överallt. Blä, jag måste ta tag i det fortast möjligt. Det och skicka iväg ännu mera kläder till välgörenhet, jag har aldrig någonsin städat ur mina garderober såhär grundligt men nu ska allting jag inte använder ut. Det tar bara plats, och någon annan kan säkert bli gladare utav det.

Nej nu måste jag byta i B&T´s(marsvinens)bur. So long!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0