Förkylningstider, kanske?

Huvudet värker och ögonen svider, kan det vara en förkylning på g kanske? Det skulle dock inte förvåna mig, mitt immunförsvar är typ sämst i världen. Jag åker på en dunderförkylning i princip var tredje månad, och jag undrar alltid vad skolan/jobbet tror om mig. Säkert att jag är världens skolkis och latmask som hellre är hemma. Vilket egentligen är sant, men så är inte fallet. Eftersom jag faktiskt är sjuk.

Sitter nu och ska proppa ett kuvert fullt med en massa papper, just det. Det är en jobbansökan. Jag hoppas verkligen på denna. Verkligen verkligen! Om jag kunde skulle jag be till Gud. Men det kan jag inte, först och främst eftersom jag inte riktigt tror på honom och också eftersom jag gått ur den Svenska kyrkan. Så kan det vara!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0