Det ser ut så på riktigt!

Phew, igår stupade jag i säng. Precis som alla andra dagar sedan jag kom hem från Thailand, och sen vaknar jag såhär jättetidigt på morgonen. Jag har fortfarande inte kommit ikapp i tidsomställningen, jobbigt värre. Igår var jag iallafall iväg och lämnade in min jobbansökan, personligen, jag har ju hört att det skulle vara ett plus i kanten. Nu är det bara till att hoppas, eller nej! Hoppas får jag inte göra, för då slutar allting bara med att jag blir ledsen och besviken. Men jag kan erkänna att mina steg känns lättare nu, det känns bättre.
Jag var också iväg med kläder jag inte använder längre, jag skänkte dem till  välgörenhet. Andra gången den här månaden, och idag är det den 4:e. Bra jobbat Alexandra! Fortsätt så.

Föressten så hade min mor hyrt The Beach(min lillasyster hade inte sett den)och jag orkade titta lite innan ögonen föll igen, det ser precis ut i verkligheten som i filmen! Förutom att det inte är en lagun egentligen, bara nästan. Det var en ganska frän känsla att se det och tänka "ja, men där har jag varit". Haha.


image14

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0