Desperate + godis = lyckad kväll!

Kvällen har spenderats framför Desperate Housewives med en skål godis, jag är så förbannat glad över att den serien äntligen är tillbaka. Det är verkligen en utav de bästa shower som finns, tillsammans med The O.C(och kanske Gossip Girl?).

Föressten så har min kamera pajjat på något vis, eller det fungerar inte att lägga över bilder på datorn för då kan man inte använda sig utav "säker borttagning". Ja, ni fattar säkert. Jag vet antagligen vad det är som måste åtgärdas och jag ska ordna med det, snart. Jag är otroligt duktig på att skjuta på saker.

Nu, mer godis och mer mys.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ems

haha nejmen hej! allt gar bra gor mig i stora london, men jag kommer nog hem till sommaren som det ser ut nu. hur ar allt med dig? hade ni det bra i thailand?? kram!

2008-04-15 @ 23:07:59
URL: http://memlan.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0