Dagens goda

Kom precis hem ifrån jobbet. Hittade också de önskade sista ingredienserna påvägen hem(också tack vare Simon, du är bäst verkligen)så jag är sjukt nöjd. Imorgon blir det storbak utav bara den! Och ja, jag älskar att baka. Det är liksom, min passion. En dröm är faktiskt att öppna ett konditori/café eller liknande, någonting litet och mysigt typ. Det får inte vara för mycket folk där, för jag vill ju hinna baka det mesta själv och annars hinns det väl inte med. Well, jag kanske borde ha gått den linjen på gymnasiet? För sent nu, skönt iallafall att jag har lite(läs;mycket)företagsekonomi i bakfickan så man åtminstonde vet lite om hur man sköter ett eget företag.

Dagens goda gärning: när Simon och jag stannade på macken här i närheten för att tanka så ser jag att någon kastat en glasflaska i backen, en sådan där du kan köpa i back på affären eller för typ 2:50kr styck. Iallafall, vem plockar upp det om inte jag? Just det. Nu känner jag mig duktig.

Hoppsan hejsan vad klockan tickar, nu lär jag ju kika på Desperate Housewives!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0