Dagdrömmar

Sitter och slöplinkar lite på datorn och hittade bilder från när jag och Simon var i Paris i höstas, rättare sagt Eurodisney. Just nu skulle jag göra nästan vad som helst för att få komma dit igen! Bara en sådan sak som att när jag ser bilderna så kommer jag ihåg hur det luktade, åh fy tusan! Det bara pirrar i hela magen, och det gör ont när jag inser att det nog kommer dröja innan vi kommer dit igen. (Eller?)


De två sista bilderna är tagna med min kamera och jag får verkligen ursäkta kvalitéen, jag har inte lyckats sno de Simon tog från hans dator än. ; )











Kommentarer
Postat av: J

Ja det är skit skönt! En HEL dag åxå :) Är helnöjd ^^

2008-04-15 @ 15:18:15
URL: http://raaawrr.blogg.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0